Hebt u een afspraak op de polikliniek Longgeneeskunde of de longfunctieafdeling? Dan vragen we u om gebruik te maken van de Luscii Corona-Connect app.

Via deze app geeft u in de twee weken voor uw afspraak iedere dag aan hoe het met u gaat. Als u klachten hebt die misschien met corona te maken hebben, neemt een verpleegkundige direct contact met u op. Deze bespreekt dan met u of uw afspraak door kan gaan of beter kan worden omgezet in een (beeld)belafspraak.

Zo proberen we het coronavirus zoveel mogelijk buiten de deur te houden! 

Vragen over Corona-Connect

  • Hoe kom ik aan de Corona-Connect app?
  • U ontvangt een e-mail van ons met instructies om de Corona-Connect app te installeren. In de mail staat een link om de app te downloaden. Natuurlijk kunnen we u alleen een mail sturen als uw e-mailadres bij ons bekend is.
  • Ik heb een mail ontvangen, is deze wel echt?
  • Het klopt dat u een mail heeft ontvangen. Dit is een echte mail van het WZA en geen phishing mail. U kunt veilig de link in de mail aanklikken om u aan te melden voor de app.
  • Ik heb geen smartphone of tablet, wat nu?
  • Zonder smartphone of tablet kunt u de app niet gebruiken. Dit is geen probleem. Uw afspraak kan gewoon doorgaan, als u tenminste geen klachten hebt die (misschien) met corona verband houden. Hebt u wel klachten, neem dan zo snel mogelijk contact op met de polikliniek Longgeneeskunde. U kunt bellen van maandag t/m vrijdag, telefoonnummer (0592) 32 52 35.
  • Ik heb geen e-mail ontvangen maar heb wel een afspraak op de polikliniek Longgeneeskunde. Hoe kan dat?
  • Dit kan verschillende oorzaken hebben. Misschien is uw e-mailadres niet bekend bij ons. Als dit zo is en u wilt de app alsnog  gebruiken, dan kunt u een mail met uw e-mailadres sturen naar digitalezorg@wza.nl
    Misschien hebt u een (beeld)belafspraak. Als u niet naar het ziekenhuis hoeft te komen, is het niet nodig om de app te gebruiken.
    Misschien hebt u een korte termijnafspraak. 7 dagen voor uw afspraak krijgt u automatisch een e-mail met een link naar Corona-Connect. Als er een afspraak binnen 7 dagen is gemaakt, ontvangt u geen e-mail.
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens in de app?
  • De gegevens over uw gezondheid zijn alleen in te zien door de verpleegkundigen die contact met u opnemen en de medewerkers van de polikliniek Longgeneeskunde.