Hoe past u uw gegevens aan in MijnWZA?
Steeds vaker vragen we onze patiënten om de BeterDichtbij-app te gebruiken. Hiermee kunnen wij met u appen en beeldbellen. Dit is een belangrijke én handige manier om afspraken door te laten gaan.
Om de BeterDichtbij-app met u te gebruiken, hebben wij uw 06-nummer en e-mailadres nodig. U kunt in MijnWZA (uw digitaal dossier) controleren of wij uw juiste gegevens hebben. Hieronder leest u hoe dit gaat.
1. Inloggen in MijnWZA
Op www.wza.nl/mijnwza staat de button 'Inloggen MijnWZA met DigiD'. Als u hierop klikt komt u in het startmenu van DigiD.
U maakt de keuze of u gebruikmaakt van de controle met sms of inlogt met de DigiD-app. U vult uw gebruikersnaam en wachtwoord van DigiD in.
- Kiest u voor sms, dan ontvangt u op uw telefoon een code.
- Kiest u voor de DigiD-app dan ontvangt u een koppelcode op de app.
Als u de ontvangen code invult komt u in het beginscherm van MijnWZA.
2. Ga naar het tabblad Mijn gegevens boven in de menubalk
3. Controleer uw e-mailadres en klik zo nodig op ‘Wijzigen’
- Wijzig uw e-mailadres en klik op ‘Opslaan’
- Klik op ‘Start de controle’ in het roze blok
- Vul de code in die u ontvangt op het ingevulde e-mailadres
- Klik op ‘Opslaan’
4. Controleer uw mobiele telefoonnummer en klik zo nodig op ‘Wijzigen’
- Wijzig uw mobiele telefoonnummer en klik op ‘Opslaan’
- Klik op ‘Start de controle’ in het roze blok
- Vul de code in die u ontvangt op het ingevulde 06-nummer
- Klik op ‘Opslaan’
5. Klik rechtsboven op ‘Uitloggen’
Als wij uw juiste gegevens hebben, kunnen wij u via de SMS een code sturen. Hiermee kunt u de BeterDichtbij-app op uw telefoon, computer of laptop actief maken.
Let op: Het kan enkele dagen duren voordat u de code ontvangt.
Problemen bij het inloggen of het aanpassen van uw gegevens?
Kijk eerst op www.wza.nl/patiënt/mijnwza/meest-gestelde-vragen/
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u tijdens kantoortijden bellen met onze helpdesk Digitale zorg: (0592) 32 55 44.