BeterDichtbij

Snel en eenvoudig een antwoord op uw vraag!

Voor of na een ziekenhuisafspraak kunt u allerlei vragen hebben. Op de poliklinieken van het WZA werken we met de BeterDichtbij-app. Hebt u een vraag over een onderzoek of behandeling? Stuur dan een app'je naar de polikliniek waar u zelf patiënt bent, of waar uw kind patiënt is. De polikliniekmedewerker of uw arts/zorgverlener stuurt u een app'je terug met het antwoord op uw vraag. U krijgt zo snel mogelijk antwoord, in ieder geval binnen 1 tot 3 werkdagen. 

Veilig appen met uw arts

U kunt een app’je sturen aan uw arts (of andere zorgverlener) als de baliemedewerker van de polikliniek in de BeterDichtbij-app een gesprek voor u heeft aangemaakt. U ontvangt dan per SMS een activatiecode. Daarna kunt u in een veilige omgeving, uw persoonlijke vraag stellen. Net als bij WhatsApp, alleen dan met de zekerheid dat de zorggegevens alleen voor de eigen arts en het eigen ziekenhuis toegankelijk is.  

 

Algemene vragen

Iedereen kan de BeterDichtbij app gebruiken voor algemene vragen over het WZA. Bijvoorbeeld over het parkeren of de bezoektijden. U krijgt dan antwoord van de medewerkers van de receptie.

Beeldbellen

Met BeterDichtbij kunt u ook beeldbellen. U praat dan met uw zorgverlener via het scherm van uw smartphone, tablet of computer. Informeer op de polikliniek waar u patiënt bent, wat precies de mogelijkheden zijn!

App downloaden

U kunt de BeterDichtbij app gratis downloaden in de App Store of via Google Play. In het videofilmpje rechtsboven leggen we uit hoe u zich kunt registreren.

Vragen of hulp nodig?

E-mail: service@beterdichtbij.nl
Telefoon: (085) 27 35 398
Meer informatie: Beterdichtbij.nl

Of ga naar het Infoplein Digitale Zorg in de hal van het WZA. Onze medewerkers staan op werkdagen van 8.30 tot 16.30 voor u klaar!